Home Sweet Home!

Nee, vet ni vad? Vi bajsar lite till tycker jag!

Om mitt högst ointressanta liv, dock har jag kommit på att han Nick borde få på truten för att han skriver att jag bajsar ord när jag skriver om att jag ska med min 5 månaders bebis till Barn i Ystad.

Men men, så får man visst inte hålla på här - tråkigt men sant!

Vi var på Barn i Ystad idag som sagt - läkaren, han är bara helt underbar med Theo :), höll med oss om att det är konstigt att han blivit dömd som laktos-intolerant utan ett enda tecken på det.

Så vi har fått tillåtelse att introducera mjölk i hans liv igen - tack! Men för säkerhetens skull tog dom blodprover på honom för att se om han är känslig för mjölkprotein.

- det var jättehemskt, dom tog 4 rör på min lilla älskling :(

En sak till, du har gett mitt osubstanta liv en mening Nick - att bajsa sönder dig med mina inlägg! - asså jag är redan på dåligt humör (som vanligt) men nu är det fan värre!

Kommentarer
Postat av: Helle

Haha, undrar om Nick vet att det inte är tvång att läsa din blogg? Förstår inte nöjet att läsa nåns blogg om man retar sig på den eller bara finner den jävligt ointressant? Det är väl bättre att slösa den energin på nåt man blir glad av?


Fortsätt "bajsa ord" du, annars kke du blir förstoppad


*S*

Skönt att sonen kan få mjölkprodukter igen :)

2008-04-23 @ 22:43:51
URL: http://heahog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0