HÄR FINNS INGEN!

- ååh, tror ni jag har sovit dåligt inatt eller?

Klockan 01:36 inatt väcks jag, förstår först inte av vad - men sen hör jag det, någon kastar sten på vårat fönster! Ahh, det kan inte vara möjligt, inte så här dags en söndag-natt?

Men joo, det var det, och det slutade inte heller, till sist gick jag upp och då stod det en tjej och en till där nere och vinkade till mig - jag som ser dåligt i mörker också hade juh inte en aning om vem det var.

Väckte Michael och sa att det står någon och kastar sten på fönstret, han trodde nog inte på mig för han bara "jaja" - men då började dom kasta ännu mer :S

Sa till Michael att det säkert var någon vi känner som måste ha hamnat i någon sorts bad situation och inte har någonstans att sova, så Michael gick upp och öppnade fönstret, då hörde man; - ÄR OLLE DÄR?

HÄR FINNS INGEN JÄVLA OLLE! :@

Sen var det full rulle på Theo, Mr Big-Eyes vaknade juh direkt, men han somnade om efter någon timme - så det känns verkligen inspirerande att gå till jobb idag! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0