Dryg dag!

Så var denna dagen med till ända |-) - ganska skönt faktiskt. Varit en lite smådryg dag; började dagen 06:20 imorse, trots att Theo inte var vaken, men min andra älskling var och jag skulle hjälpa honom med lite saker.

Sen var det inte lönt att gå och lägga sig, upp till Elaka Tanten kl 10, Theo fick sin spruta - usch vad jag hatar det :( Men han tog det som en stor pojke och gnällde bara en halv minut.

Marsch ner till banken för att klydda med deklarationen och K4 blanketten och vad som skulle skrivas var - att bankmannen satt och klyddade med hur man skriver ut en blankett på datorn i 20 minuter gjorde inte min dag bättre.

Gick och handlade på vägen hem, duktiga jag glömmer hälften. Sen fick Theo 39 graders feber nu ikväll och blev jätteledsen och ville inte äta, inte sova, verkligen inte leka - han var helt slapp i hela kroppen :/ ..

Det bar av till farmor och farfar, där blev Theo lite piggare, kom hem nu vid 9 och kom på att man inte ätit något idag, vad gör man då? Jo man poppar en skål popcorn och äter det samtidigt som man tittar på Efterlyst.

Jaja, det var min dag det, hur har er dag varit?

Grattis 5-månaders killen!
Theodor på sitt Tiger-babygym :)


image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0