Det vackraste jag vet

- är min underbara son!

Som snart kommer krypa iväg över vardagsrumsgolvet - långt ord, men det heter väl så? Iallafall, det känns som att lillkillen kommer krypa när som, änsålänge så ålar han sig fram - och han kommer verkligen någonstans, det går inte jättefort men det funkar :)

Men det jag ville poängtera var juh att han överraskade mig med alldeles nyss;

Han ligger på sitt babygym, har vänt sig till mage och försöker kräla iväg, då lyfter han upp sitt huvud och överkropp - som vanligt, men denna gången tar han sin högra hand och tar tag i en av leksakerna som hänger i bågarna på babygymmet!

Tror ni att jag blev paff? Jag är juh van vid att han stöder sig på sina armar för att hålla upp kroppen, men att han då tar undan högerarmen och sträcker sig efter annat och fortfarande har överkroppen stadigt uppe, hallå, det där var jag inte beredd på! :D

image111
BILDBEVIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0