Bloggkommentatorerna

- var in om på deras sida och såg topicen "Catya dissar oss".

Jag orkade inte trycka på den, men det fick mig att börja fundera - jag tycker inte heller om dom. Egentligen så glider dom bara runt på ett par bananskal, läser om andras liv och kommenterar detta - hur svårt är det egentligen?

Vem har inte gjort det? Det är vardagsmat att titta på vad alla andra gör och lämna åsikter om detta, det kan juh till och med en 5-åring klara av. Och dom verkar på största allvar tro att dom är stora inom detta, men det är dom egentligen inte väl?

Dom skriver inte om sina egna liv - dom bara blaffar om vad alla andra gör, kallas det att blogga?


Kommentarer
Postat av: emilia

skulle du kunna hjälpa mig med min blogg desgin? (:

2008-04-16 @ 08:35:35
URL: http://emiliasincranz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0