Åskådare

- Aaa, idag kände jag mig som en sådan.

Fast jag vet inte riktigt, jag var kanske bara en åskådare?

Det som hände var att bussen körde in i Veberöd och stannade på deras såkallade station, hade mp3:n igång och lyssnade på - för mig - gamla godingar.

Ludacris ft. Mary J Blige - Runaway Love spelades och jag tittade ut genom fönstret och fick syn på två flickor i 15 års åldern som kom springandes rakt mot bussen, oj vad dom har bråttom - tänkte jag.

Dom började vinka och skrika åt busschauffören, som jag antar inte såg dom, men han märkte dom inte mer för det - det slutade iallafall med att dom missade bussen.

När vi väl körde så kom jag på mig själv med att jag bara satt och tittade på hela händelsen som om att det var ett tv-program eller något, jag hade juh faktiskt kunnat hojta åt chauffören - för jag såg dom faktiskt!

Men nej, det gjorde jag inte - men det gjorde ingen annan på bussen heller,
- antar juh att jag betedde mig 100% normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0