Go'kväll!

Godkväll alla glada individer!

Nu ska jag och min kära autokorrekt försöka skriva ett blogginlägg tillsammans (!) Vi har en väldigt svängig relation jag och lilla A - stundtals räddar hen, vilket förövrigt är ett mycket passande ord på min icke-könade compadre, mig ifrån olustiga situationer men för det mesta sätter den rackaren mig i olustiga situationer!

Ja, man kan inte ge hen en sekunds frist ens för det kan hinna hända mycket på den tiden - och försök absolut inte lägga in en annons någonstans tillsammans med autokorrekt - om du såklart inte är sugen på att sälja något helt annat än det du har hemma; en helt vanlig dammsugare blir ett enkelt offer för A och förvandlas snabbt till en Damtoalett....

Nog tjatat om det, jag skulle egentligen mest tjata om att jag laddat ner blogg.se appen och hoppas att jag nu ska kunna ta mig tid för att blogga mera!

Här har ni iallafall den gladaste tjejen Lykkeli 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0