Tröttast.se

- då var kvällen ett faktum igen, ganska skönt efter en lång arbetsdag. Var på ännu ett nytt ställe idag, fler nya ansikten och väägar, herregud, de senaste tre dagarna har jag nog sett varenda småväg runt i kommunen, förstår inte hur man ska lära sig dem men det kommer väl!
 
Efter arbetspasset susade jag och fixade mina arbetskläder, urfiina! :)) efter det var det dags att inta matbutiken, shoppa lite mejeriprodukter och kattmat - måste muta mina små raringar med något ;)
 
Hem för att börja saneringen, M och Lilleman har varit lediga idag = jag har dubbelt så mycket disk, tvätt och städning att göra mot när de är på jobb/dagis. Ja det var bara att bita i det sura äpplet och börja torka upp det spillda oboypulvret, dammsuga, diska, plocka undan och laga mat. Lilleman hjälpte mig så gott han kunde medan M satt i godan ro i soffan och surfade på sin Ipad - tänk om man kunnat sitta sååå?
 
Klockan 7 var allt färdigt, även denna donnan, har slötittat på TV sedan dess samt sprungit in till Lilleman ett tiotal gånger då de sovit mycket här hemma idag, hoppas han får ro att sova snart iallafall..
 
Det var min tråkiga agenda, hoppas den lät roligare än den var! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0