Känner för att debattera,

Ja, jag har en hel drös debatteringsmöjligheter som jäviga nämndemän, greenpeace aktivister, riksdagsledamoternas löneökning, tre av de hål i det svenska skattemedelssystemet som förtillfället läcker som ett såll. Listan kan göras lång och åsikterna är ofantliga, frustrationen är på maxgränsen, fingrarna står i startgroparna och skriker, redo att bränna över tangentbordet.
 
Tråkigt nog räcker inte mina emotionella känslor till idag för min hjärna är rent ut sagt stendöd, jag har drabbats av akut hjärnsvikt, det har nog varit en ganska tuff vecka med många nya intryck som behöver bearbetas.
 
Därför lägger jag mina kära greenpeace, riksdagsledamoter samt jäviga nämndemän på hyllan för ikväll och hoppas på en bättre brainstorm imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0