Cheello People!

Ah, nu har dagarna sprungit förbi mig igen, jag fattar inte hur de gör det! Ja, igår satt jag på min Facebook och uppdaterade att jag var ledig Fredag, Lördag, Söndag och Måndag - och nu säger de att det är Tisdag imorgon!?

Aa, jag är lika förvirrad som ni, jag menar om man är inställd på att vara ledig i fyra dagar blir man lite besviken när ledigheten halveras hastigt och lustigt - eller olustigt som jag skulle kalla det!

Vaad gör man? Det är bara att bita i det sura äpplet och gå upp när klockan ringer imorgon, put on a smile and meet the day (!) Jag kan juh hinta er om att någon ser fram emot sin första semester som infaller om cirkus skott, addera / subtrahera, typa, ungefäraa tvåhundrafemtiodagar - it´s the final countdown!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0