Bra kritik!

Lördagkväll, Lillemans snarr var framme, skålen var fylld med popcorn, hela lilla familjen satt samlad och den underbara Råttatouille visades på dumburken - magisk stämning! Nu är filmen slut, Lilleman nannar och jag har magknip - hur kan allting förändras så snabbt? Hah... Bara en tanke så här på kvällskvisten, just nu sitter jag och M och väntar ut varandra - vem ska orka gå fram till televisionen och plugga in kanalerna igen? Envisa åsnan tänker juh knappast ge sig :p i-landskatastrof a la johansson/björk <3

På tal om något helt annat, jag har fått flera kommentarer från många olika håll om att det är roligt att jag skriver igen, positivt att höra då det varit mycket tjat om att jag borde börja skriva igen ;) Har som de flesta vet varit mycket plugg och jobb på sistonne, hjärnan har inte varit speciellt mottaglig för fler noveller, meeen ni ska känna till att jag har haft mina åsikter iallafall! Dock har dessa visat sig i korta sammanfattningar på mina statusuppdateringar @ Facebook - aa, folk har nog undrat om jag misstagit sidan med ett politiskt inkorrekt forum eller någon annan diskussionssajt för de som bryr sig!

Nu uppdaterar jag inget alls istället, sitter bara hääär och vräker av mig, ginis i ett nötskal! Och lika glad är jag för det *lalalaa* g'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0