godnatt världen,

Ja gud vilken dag det blev (!) det började med familjemys klockan 7 på morgonen, sedan kom kaffekompis med sin söta Dixie :-) Det blev en långpromenad i skogen och lite kik på lamm och hästar, en och annan bagge stod också i hagen och brääääkte :-)

Efter det blev det en tur till vårt kära Bo Ohlsson, Lilleman hade samlat ihop alla våra guldtior här hemma och kommit fram till att han hade råd att köpa nytt Lego idag! Sagt och gjort, blev lite annat smått och gott också, ofcourse!

Sedan var det dags att hämta den förrymda Thailändaren, middag hos mamma med mycket god mat och tillbehör - mums!

Nu är vi iallafall hemma och klockan har som synes hunnit bli en del! Lilleman har somnat, Michael pysslar rundor och själv sitter jag här nattaklar och funderar över hur jag ska få ihop min dag i text utan att den låter som en punkt-lista, lyckas jag..? ;-)

Hoppas jag inte tröttnar på denna appen, den är simpeel deluxe! G'natt!

Ett par av de nya plaggen Theo fick idag;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0