JUSTIJA!

Det måste vara ett av de dummaste orden som finns och det är så typiskt mig att kläcka ur mig det, men jag antar att det är det som gör min charm ^^, Kläcker ur mig alla möjliga ord för att måla upp det jag vill ha sagt.

Jag börjar faktiskt misstänka att utomstående ibland kan uppfatta mig, misstolka mig, som en liten maniac hah! Jag menar oftast inte så dumt som det låter, jag har bara så brått att tala om det jag vill ha sagt att min hjärna inte ens hinner tänka klart det jag redan nästan har hasplat ur munnen,

- det är helt rätt, jag talar innan jag tänker!

Därför är det bra att skriva, för när jag korrekturläser mina inlägg så upptäcker jag oftast mina små tabbar! ;) Och som vanligt var det inte alls detta jag skulle skriva om, jag ville bara tala om att jag faktiskt tog en bild på mig själv idag!


Meest för att jag laggar med fotandet, så bjuder jag på en ego-pic! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0