Underbart!

Nerven i ryggen har äntligen hittat tillbaka till sin egen position, så skönt! Kan använda min arm igen, röra mina fingrar utan att det skär i hela handen, tacksam? Oh yes!

Känner mig lite sliten idag efter nattens arbete, ungefär som jag alltid känner mig "dagen-efter". Har haft en trevlig avslutning på dagen med jobbet, grillkväll stod på schemat! Och det gjorde vi, med nöje! God mat, lite skön "allsång" hah, eller hur man nu ska benämna det!

Det blev en del skratt och en urgod cheesecake till efterrätt!

Den satt precis där den skulle, får bli en omväg hem från dagiset imorgon, eller två! =P Nu ska jag strax mysa ner mig i sängen och läsa lite i min Omvårdnadsbok, Lilleman sover sedan någon timme tillbaka.

Jaa, det var väl det mesta för nuu, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0