ÄNTLIGEN! =)

De nya kläderna kom idag! Inte en dag för tidigt!

Är så nöjd så, förutom att mitt fina vita nattlinne blivit utbytt mot en marinblå herrskjorta i storlek megastor! Mjush... Det gick inte ens att låtsas att det var till mig! Men det andra var finnemang! Lillemans kläder vart hur fina som helst + att nu är alla tröjor i strlk 104 utrensade (!)

Garderoben är snart fullständig, tror att den lilla killen ligger inne med en 15 par shorts vid detta laget, nu får morsan ge sig! =) Min garderob fick sig också en frisk fläkt, måste även rensa den...... En annan dag!



Två ego-bilder, har dock två nya plagg på mig! (;
Och vet ni... Imorgon ska vi hämta vår nya bil, wiii! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0