Tillökning!

Ni kan juh tro att en liten nollåtta fick damp inne på H&M idag (!) Skulle bara smita in snabbt innan de stängde och köpa en ny pyjamas till växt-monstret, ur den ena storleken in i nästa! Iallafall, REA-skyltarna gapade stort över hela butiken, det var tur att det inte fanns en tjur därinne för man såg bokstavligt talat rött överallt! ^^,

Dock är jag ingen REA-människa, det som hänger på ställningarna är för mig "det-skitet-ingen-annan-vill-betala-fullpris-för" - så varför ska jag betala halvpris ens..? Och efter den inblicken på det hela så går jag alltid raskt förbi dom! Reorna tilltalar mig helt enkelt inte

Det gjorde de inte idag heller, jag var fast besluten om att jag bara skulle ha en pyjamas! Smått chockad över min psykiska övertalningsförmåga emot mig själv som någonstans mellan dag-kläderna och natt-kläderna fått mig att verkligen ta mer än bara en pyjamas!

Ingen ovanlig händelse när jag hamnar på H&M:s barnavdelning, jag kan se min lilla stjärna i det mesta och han ska helst ha allt! Men idag var det verkligen helt sjukt, de hade alla kläder inne som jag vill att Theo ska ha, I RÄTT STORLEK (!!)

"Detta måste vara ett tecken....." - tänkte jag för mig själv samtidigt som jag tog plagget och gick vidare. Efter kassa-besöket och tusen kronor mindre i plånkboken kände jag mig faktiskt riktigt nöjd med mig själv! =D För ooom gudarna bara sett hur många plagg jag faktiskt gick förbi så var detta rena rama hjälteinsatsen - det lilla jag fick med mig ut! ;D

Så nu har Lillemans garderob fått sig en liten tillökning! Mammahjärtat är lika lyckligt som vanligt över detta, imorgon ska jag rensa ut det som är för smått, kort, min grabb är hädanefter en 110/116-kille! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0