Ogiltig födelsedag?

Sitter just nu på Youtube och klyddar, har en inloggning där som jag totalt glömt mitt lösenord till, som är kopplad till en mail som hotmail spärrat på grund av att någon spammade från det, bara skit alltså! .. Har suttit i en timme nu och inväntat en verifieringskod som skulle skickas till mig men resultatlöst blev väntandet.

Har krupit till korset nu iallafall och insett att jag inte kommer komma in på det där förbaskade kontot! Så nu sitter jag och gör ett nytt, klyddet slutar inte precis. Alla användarnamn är upptagna, lösenordet är fel och nu det senaste; "Du har angett en ogiltig födelsedag"

14 JULI 1985 (?!) - jag föddes faktiskt den dagen, som många andra!
Gaahh, och allt jag vill är att lägga upp ett filmklipp på min underbaring!

Hah, men nu kom jag helt plötsligt in på min spärrade mail (?) när jag skulle logga in på min nya mail för att verifiera mitt nya Youtube-konto, nu funkar mitt gamla, haha knaaaas!


Här har ni vår lilla stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0