Create an Image

Lilleman är lämnad @ the daycare, M har kört till jobbet, nu är det bara min tur kvar att bege mig mot dagens destination! Lagom seg, men har en kort dag framför mig så det ska nog gå bra!

Sitter och uppdaterar hjärnan med lite skrafs från Aftonbladet, tycker att ONOFF´s konkurs är rent ut sagt makaber! Vilka svenska företag finns kvar? Snart står vi med endast Netto, Lidl och Media Markt, för det är de enda som klarar sig!

Vi borde börja tänka mer självbevarande om vi ska kunna behålla det som är svenskt i grund och botten, inte gynna andra länders företag som etablerar sig i Sverige! Man måste juh tänka till sig själv först, om inte jag kan simma så kan jag inte heller rädda den stackaren som håller på att drunkna.

Ibland känns det som att det är precis det vårt land håller på med;
Dränker sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0