Sabbad morgon-gröt

Fråga mig inte vad som gick fel, för jag förstår själv inte vad som hände!

Ska man ta det som ett tecken på att denna dagen inte kommer bli lika bra som jag egentligen vill att den ska vara..? Jag hoppas verkligen inte det med tanke på att jag ska jobba ikväll, när man jobbar ska det alltid vara bra dagar!

- en oskriven regel helt enkelt.

Annars är det väl inte så mycket mer med mig idag, Theo är sur slash gnällig och det har smittat av sig på mig - ovanligt va? Usch vad trotsålder inte är roligt, kan inte alla bara vara snälla och glada som lilla moi (?) Mitt liv hade varit mycket lättare då!

Ska snart gå med Lilleman till dagis, jobbet ikväll som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0