Howdy Partner!

Åh mi good vilken lång dag detta har varit!

Först blev jag extrainkallad på jobbet - som att en timvikarie någonsin inte blir det (?) Det var en helt underbar arbetsdag iallafall, dock hade min hjärna ställt in sig på att "Idag är vi lediga!" så lite småsur var den la. Jaa, sedan slutade jag, drack kaffe med svägerskan - äntligen ses vi efter sjukhusvistelsen!

Tebbelina var också häruppe och hjälpte till med att tömma kaffekannan ;D

Efter det åkte hela lilla familjen Johansson-Björk till Malmö, kom hem nu strax efter åtta, som alltid hade man fått på tok för mkt saker med sig hem, bland annat en 32 tums HD LCD TV, nya böcker till Theo och en Puma mjukisdress till MOI!

Börjar oroa mig för var jag ska ha plats med alla mina mjukisdressar,
förvaringsförslag någon?

*MWAAH*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0