Fotboll 090920

Aa ni! Igår gjorde ginis något som en ginis aldrig gör - motionerade! Eller jaa, motion ska man väl inte kalla det men vi gick ett par hundra meter från bilen och spelade fotboll tillsammans med Milla, Per, Oliver och Robert! Lilleman tyckte det var roligt tills någon annan fick fatt på bollen, jag ägnade mesta tiden till att se till så att bollen inte var på väg åt mitt håll!

Bollrädd till max, det visste ni inte va? Ginis-Fakta!

Bilder, oärligt snattade av Milla - hoppas det går bra ;D


Låter bilden tala för sig själv! ;D


Snyggingen själv juh! Zlatan nästa kanske?


Eller kanske inte? Snutt, snuttegulligull!


Faster Milla ville också vara med och snutta!


Oliver (Theos kusin) tränade på att sitta istället för fotboll :)


Jaa, jag var juh självklart däär! :D Snygg vattenflaska jag har haa? :)


Här är vi allihop utom Milla och Robert!

Tack för en trevlig eftermiddag guys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0