Besöksrekord!

Hah, eller inte!

Det märks att man blivit dålig på att uppdatera när besökarna krymper men jag kan inte klandra er för det! Jag tycker inte heller om bloggar som aldrig uppdaterar så varför skulle ni stanna kvar här?

Lite update om läget da, jag och Lilleman ska promenera till dagis klockan 11 (idag igen) därefter ska jag ta bussen till jobbet. Jobbar kväll idag igen fast med Terese idaag - we make the best team ever!

Och imorgon är det lööning! Äntligen får jag utdelning för mina 203,5 timmar som jag jobbade i augusti (!) och det är bra för det är mycket som ska inhandlas denna månaden, både till Theo och till vår nya lägenhet!

Tyger till gardinerna ska vi snart börja kika på men först ska vi välja ut färgerna till hela lägenhet - det är det positiva med att de renoverar den innan vi flyttar in, det negativa är att väntan blir så låång :/ ..

Men den som väntar på något gott..
..resten kan ni själva ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0