Oh yes I did!

Go´kväll!

Mörkret har åter infunnit sig över Sverige, middagen är förtärd och Theo har badat - kvällsrutinerna börja gå mot sitt slut även idag. Efter kvällsrutinerna är det "fritid" för mig och M då vi kan göra vad vi vill, titta på film, sitta vid datorn, mysa mm - alltid extra mysigt på en fredag! :)

Mindre mysigt att jag ska upp halv 6 imorgon bitti bara -_-

Dagen har varit härlig med Lilleman, han har till och med sovit middag idag! (+)




"Måste nanna Farmors säng mamma!" - rena rama sömnmedlet juh! ;D

OBS! Theo är inte ens två år gammal, han har rätt att yttra sig precis hur han vill och tycka som han vill! När jag skriver " - tecken innebär det att jag citerar det Theo säger, jag skriver INTE saker för att jävlas med något mongo som inte har något bättre för sig än att ta åt sig av vad en två-åring råkar haspla ur sig!

Fattaru?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0