Sömntuta!

Jag var nog en aning trött igår kväll för jag somnade mitt i Eurovision :S Bidrag 15 hann jag se till hah, låg och väntade på Norges bidrag eftersom jag hört mycket gott om den låten men den som väntar på något gott somnar tydligen till slut?

Såg att den låten vann iallafall så antar att den var lika bra som det talades om :)

Nu ska jag strax bege mig till jobb, börjar 06:45 och får åka med Veronica idag, skönt! Hoppas ni får en bra dag, hörs när jag kommer hem om jag inte somnat ^^

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: haha va gullig du är :) de blir inte alltid hemlagat faktiskt, igår åt vi hamburgare och pommes :P men då blir det inte alltid upplagt i bloggen :p roligare när man kan skriva recept ju haha :p everything is not what it looks like ;D

2009-05-17 @ 15:13:22
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Jeanette - 20 år och gravid

Vilken underbart söt unge :))

Och vackert namn ;))



Hoppas du haft en superhelg!

Kika gärna in hos mig! Kram

2009-05-17 @ 16:10:58
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0