goodmorning!

Då var man uppe igen då.

Blev en sen kväll igår, för det första jobbade jag till 9 och när jag kom till Sjöbo mötte Tebbe upp, satt och snackade i en timme. Väl hemma satt jag och M fastklistrade vid Hells Kitchen! :D Love it! Det slutade vid 11 snåret, strax därefter vaknade Theo och skulle in till oss, vid halv 1 bar jag in en sovande lillkille igen :)

Och sedan har det åskat mycket inatt, vaknat till och från utav det - känner mig ganska mör idag.

Börjar klockan 8, ska åka med V idag igen - lyyx! :) Slutar redan klockan 13 igen, hem och hämta Lilleman, får hoppas på bra väder idag så att vi kan vara ute en stund innan vi går hem.

Det var väl det hela, nu blir det tandskrubbning och sedan iväg, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hej!

det var roligt att höra,nej jag hinner aldrig skriva för tillfället för jag jobbar as mycket. Jimmy är hemma med Mimmie och jag ska bli florist nu.



ha det såbra så länge!

2009-05-20 @ 18:39:31
URL: http://jenniesnotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0