Morrn!

Är uppe tidigare än förväntat, skulle inte stiga upp förrän 08:30 men det gick jag bet på. Lilleman nannar fortfarande och jag sitter här och tittar ut genom fönstret varannan sekund. En cyklande hippie har fått för sig att natta över vid vår parkering (!) Jag tycker inte om när människor gör så, det känns som att de inkräktar på ens "revir".

Hoppas att han cyklar sin väg snart igen.

Tänkte att jag skulle passa på att köra morgon-passet med kaggen nu, hann inte så mycket igår fast däremot fick jag bära in 1 ton pellets i åsk-regnet som kom igår eftermiddags. Upp och ner för en garagenedfart 50 gånger, det är alltid något!


Så här mysig kan jag se ut på morgon, grr! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0