"Mamma!"

- "Mamma! Var e flugorna?" sa Theo till mig häromdagen, där stod han med flugsmällan i högsta hugg!

- "Jag vet inte hjärtat, de kanske har gått och nannat." svarade jag mitt lilla första pris.

Theo blev otroligt frustrerad av mitt svar och sa med bestämd ton, - "Nej mamma!" och fortsatte fråga var flugorna var. - "Du får leta upp dom då hjärtat men jag tror att de nannar." sa jag till Theo.

Då ställer han sig mitt på köksgolvet och ropar:
- "FLUGORNA KOM! KOMMA FLUGORNA!"

Om och om igen, har jag inte världens charmigaste 20-månaders kille?


- "Taket Mamma!" Aa, där brukar sitta flugor, men inte just då :)


Mamma´s fina älskling!

Just nu ligger Lilleman i sängen och säger "TIDOOTITOO" - det körde förbi en ambulans för en halvtimme sedan och han har hållt på med det sedan dess, hah! Ibland kommer det även - "Mamma! Ambulansen!" och så hör man "TIDOOTITOO!" igen, mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Ching A ling

hejsan! Vi har hittat en vit plånbok som vi misstänker är ditt, Du är välkommen att hämta den om det stämmer.

Med vänliga hälsningar // Restaurang Ching-A-Ling I sjöbo.

2009-07-30 @ 17:12:22
Postat av: Mad

Vad stor han börjar bli och vad charmig han är! =) Varför så dålig bloggfrekvens??

2009-07-30 @ 22:02:00
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0