Helt fantastiskt!

Det är helt fantatiskt, underbart och det slår mitt hjärta med storm varenda gång. Synen av min son, tanken på honom, att ha äran att vara i hans närhet, herregud, att det fanns en kärlek som denna hade jag ingen aning om innan vi fick lilla Theo (!)

Att han varje dag förvandlas till "den bästa-julklappen-ever" "den högsta önskan i världen" "nu vet jag att mirakel finns" - känslan, jaa, den nockar mig totalt varenda dag!

Hur man kan skapa ett så perfekt litet liv, att jag har den vackraste sonen i världen, hos mig! Aa, det är helt otänkbart ibland :) Jag tackar Gud varje dag för min Guds Gåva, Theodor är nyckeln till allt jag sökt efter i livet, Han gör min själ hel!


Theo - mammas och pappas lycka!

Vi är inget utan dig,

Kommentarer
Postat av: Mad

precis så känner jag också...för min son!

DET ÄR GALET! Att en sån liten individ kan få en att falla så hårt!

2009-07-04 @ 12:15:39
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0