15:e juli

Denna dagen började tidigt.

Hade först ett möte på banken, de sista papprena på huset skulle skrivas på. Efter det åkte jag med Terese till Harlösa för att laga en punktering på deras bil. Hem igen, tillbaka till huset.

Fönsterputsning och trädgårdsansning stod på tapeten |-)

Drygt, samtidigt som det fanns 10.000 st olika småkryp som ville hålla oss sällskap i den gassande solen. Höll på där i ett x antal timmar, åkte hem till Terese och sedan gick jag upp till Ferda där mina två älsklingar var (M och Lilleman).

Blev bjudna på middag hos svärföräldrarna, som vanligt jättegod mat! Sedan tickade klockan snabbt mot 8:a, då min buss till jobb gick - NATTEN!

Utan att ha sovit innan på dagen blev natten ganska lång och jobbig, helst vid 3-4 snåret, men det gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0