Det är faktiskt Lördag idag!

- and it´s time for some wining, i believe.

Idag är jag trött och grinig, lättirriterad och extremt negativ, varför? Joo, det började så här att jag inte fick den nattsömnen jag hade förväntat mig i förrgår natt och sovmorgonen dagen därpå som jag hade blivit utlovad var som bortblåst!

Ajaa, inte mycket att göra åt det för jag skulle ändå till la wörk klockan 12 och jobba till 21:05 - de där sista 5 minuterna är ungefär som mina 5 mm i min längd - extremt viktiga!

Lagom till halv 8 snåret på kvällen inser jag att nattpersonalen på avdelningen inte kommer komma och den kommer inte att ersättas heller, p.g.a. att verkligen ingen kunde gå in, så jag tog på mig att stanna kvar över natten.

So I did, kom hem strax efter klockan 8 imorse, lyckades slumra till vid halv 9-9 tiden, väcks av M ett par timmar senare för då ska inte jag ligga där och dra mig för då kan jag absolut inte somna sen ikväll!

Nähä (?!) här har man ingen egen vilja kan jag säga så jag har helt enkelt varit uppe sen dess och mitt humör är som sagt inte alls på topp, möjligtvis på fel topp om det skulle vara något.

Aaa, för att sammanfatta gnället;
- jag är arg idag, men som alltid så kan argalappen pigga upp mig en aning;


- smileyface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0