Momento

- Det är verkligen det fattigaste skitet som finns!

Det är till och med värre än den förra smörjan dom hade på TV3 innan, minns inte vad det hette nu men det var så jävla löjligt, dom sitter där med sina tomma luckor och ber en gissa.

Är det ingen som förstår att allt är lurendrejeri? Dom tar verkligen det sista ordet som det kan bli, dom har inget ord från början - det är därför dom aldrig har något annat att prata om än vad kändisarna gör och vilka som fyller år.

Varför får dessa CP-program hålla på? Det enda dom gör är att lura folk på pengar, nu har dom börjat med att lägga ordet i ett kuvert, men får du se kuvertet under programmet?

Neej det ligger juh där borta på bordet, som inte syns i bild - jag kan nästan slå vad om att dom lägger i ordet som det blir strax innan det blir rätt ord.

OCH DÅÅ, helt plötsligt har dom 1000 ledtrådar till dig.

Jag verkligen hatar dom, och jag tycker jättesynd om alla människor som inte har genomskådat det och verkligen ringer in till det,

MOMENTO = SKIT!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det programmet är verkligen värdelöst! Det går ju inte att titta på, de tjatar hål i huvudet på en.

Gå gärna in på min blogg och hissa eller dissa skorna.

Ha en bra dag!

2008-05-16 @ 12:54:09
URL: http://lindafunde.blogg.se
Postat av: Isabella

Oj här var det någon som var irriterad på saker och ting :P kramis

2008-05-16 @ 13:00:46
URL: http://cbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0