Dåligt humör ..

Aa, för det första åkte man ur sängen halv 7 imorse, tack vare att Michaels klocka ringt non-stop sen 05:45 - Theo var juh klarvaken.

Förstår inte grejen med att den ska ringa från kvart i 6 till halv 7, varför inte bara gå upp direkt? Jag kan bli galen för mindre. Gav iallafall Theo sin frukost - men det är inte därför jag är på dåligt humör.

Det är mer för att jag har diskat sen 06:40 - ahaa och varför har jag det? Joo för min älskade sambo har sagt varenda dag i en vecka "jag tar disken älskling" - nu fick jag nog!

Jag är fortfarande inte klar, men nu är det inte mycket kvar ..
Så här vill jag inte starta min dag :@

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag =)

2008-05-08 @ 08:05:52
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: anna+karin

Usch då, jobbigt värre!
Hoppas att resten av dagen blir bättre, det är ju underbart sommarväder ute!

2008-05-08 @ 08:10:22
URL: http://notsocute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0