Perfect replacement

Med tanke på Crafoord´s och Book´s relation i Ranking The Stars så ifrågasätter jag The Voice val att ha Anna som Josefins vikarie idag? Jag längtar till på måndag så jag får höra alla söta kommentarer från Josefin, fast, hon håller nog rätt låg profil nu sen gårdagens löpsedlar, ingen vill väl bli hatad av alla?

Skrattade
till lite idag när Paul och Jakob skulle läsa horoskopet, från CITY :D Hah, de sa ingenting men man förstår juh att deras relation till Heikki Vesa på Expressen är klippt och skuret ;) Det är bra Sköldpaddan, dissa Expressen/Kvällsposten!

Har lite ångest nu, tradera är livsfarligt! Skulle bara in om och kolla där, fick syn på en rätt söt sak som typ inte kostade något, så jag la ett bud mest för skojs skull. Och varje gång jag gjorde det så la en annan människa över mig med 5 kr, så jag blev irriterad - självfallet! Drar till med en summa som jag tänkte hah - klå den om du kan, så står det i fönstret att mitt bud vann och att den budgivningen precis avslutades, oj? Jag var juh så uppe i mitt begär av att få ligga på topp så jag tänkte faktiskt inte ens på att nu är dem här sakerna mina? Ville jag verkligen ha dem? Nej, hur skulle jag kunna veta att de som ligger överst i listorna är bud som snart har gått ut? Ajaa, lite ångest att man kan göra en sån sak, inte för att det var mycket pengar det handlade om men känner mig lite dålig mot den andra personen som säkerligen verkligen behövde de här sakerna :/ .. Men men, gjort är gjort :p

En sak är säker; jag går inte in där igen! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0