Trött!

Yees, god kväll får man väl skriva.

Är inte alls på bra humör just nu kan jag säga, känner mig trött och sliten, känns precis som innan man blir sjuk, man är grinig till 1000, frusen och har ont överallt, not nice!

Idag har man jobbat, utan flodhäst - sköönt!

Hah, nu kanske ni undrar vadå utan flodhäst? Joo, vi har en sommarvikarie som ser ut som en flodhäst med foppatofflor :S Jag ska fota henne en dag så ska ni få se.

Och hon är lika dum som hon ser ut, inte för att jag tycker att flodhästar ser dumma ut men en människa som liknar en flodhäst ser däremot dum ut!

Usch jaa, vad jag är hemsk mot den stackars flickan, ajaa - what you give you get, det säger jag bara! Kommer bli många roliga dispyter i sommar, passar mitt nuvarande humör utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0