MÅSTE BERÄTTA! :D

Yeej, humörsvängaren is back!

Skitsamma, nu ska jag berätta :D Har inte velat skriva ut det här i bloggen ifall att något skulle gå snett, jag har den filosofin att om man ropar hej till någon innan man hoppat över bäcken så drattar du i!

I detta fallet så gäller det säljandet av våran lägenhet, vi har haft en köpare nu jättelänge som tyvärr bor en bra bit härifrån och jobbar väldigt mycket så hela köpet har dragit ut på tiden.

Men idagvar hon här, papprena är skrivna - AWII! :) Kontraktet är påskrivet vilket innebär;

Vi flyttar in i det nya huset den 31/7 och hon övertar denna 1/8 - det kan inte bli bättre än så, så nu får jag väl ta bort annonsen från blocket.se

För er som inte har sett den kan få en sista smygtitt;
http://www.blocket.se/vi/16504733.htm?ca=23_15_s

För den äär
- SÅÅLD!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Grattis! Känns skönt kan jag tänka mig! Snart bor ni i mysigt hus! Lagom avis här i min soffa i Malmö..



Ja jag va ju då klumpig själv och tappade den rakt i ett stengolv, jag har aldrig tagit sönder en mobil innan så detta suger..ingen försäkring = ingen ny mobil! Såklart!



Men samsung har lätt heta mobiler..men jag är ganska kär i min sony ericsson..men nu är den döende..



Ja jag hoppas att jag kommer amma, att allt går som det ska..läst om många som inte kunnat amma..



er lägenhet ser mysig ut..kommer du sakna den??

2008-06-26 @ 22:30:16
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Grattis! :)

2008-06-26 @ 23:04:59
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Ja jag förstår att det måste kännas skönt, just för Theo´s skull..vi får åka till våra föräldrar så pyret får röra sig fritt, ungefär som vi gör med Leo som det är nu..



Jag förstår också vad du menar med att älska sin lägenhet..Jag är verkligen förälskad i den lägenheten vi bor i nu..känner mig verkligen hemma här..och tro mig det var många år sen jag kunde kalla något mitt hem..



Nu ska jag kränga lite glass med banan..;) Lagom sugen..Jag hoppas min amning kommer funka, men om man ska se på hur stora mina bröst redan är, från A-kupa till liten D-kupa så är nog mina bröst menade för att ge föda till en bebis..hehe



Hur länge hade du och din kille varit tillsammans innan ni fick Theo?

2008-06-26 @ 23:17:58
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0