Vecka 8

- Vad har denna veckan att erbjuda da? Lite lugn och ro kanske? (: mm-hm! ^^,

image48
Theo says HI! :)

Ååh, vad jag är pigg idag! Huvudet är vaket för en gångs skull, awiii! :) Min aptit är tillbaka, för den som inte visste det så har den varit som bortflugen de senaste veckorna ;p Ajm löving itt! Jag hoppas verkligen att den där negativa, lättirriterade, sura zombien som var vaken mest för att det skulle så vara är bortblåst fåårevahh!

Veckan börjar härligt iallafall, Josefin var inte på The Voice idaag! :D Jag har väl en relativt "tom" vecka framför mig, om man ska jämföra med den förra, B L Ä - så bokstaverar man till den.
Mååste ringa församlingshemmet idag, verkligen, men det känns jobbigt, mest för att jag måste länka ihop lokal med präst och det blir juh  lokalpräst? Och det är inte riktigt det jag är ute efter, hah.. Jag driiiiver :p Jag orkar till och med sitta och skoja med mig själv, det här är sinnes så bra jag mår idaag! :D Var även vaken innan Theo idag, det var en vecka sen det hände sist.

I helgen, vad hände dååra? Joo Snaa och Alex var här i fredags, trevliigt! :) Sen var det födelsedagsfirande för Michaels systers sambo, hah.. Såna led; min fasters svågers brorssons flickväns mamma, haha jag kan hålla på med det hela dagen ;p 


"Does she know that we know that she knows that we knows?"
- haha Friends (;


Idaag har man varit duktig, städat, vikt tvätt, diskat och annat sånt äckligt tråkigt, men som måste göras - nödvändigt ont kanske man kan kalla det? Michael är sjuk idag, han jobbade ute hela förra veckan så nu ligger han i sängen dunderfökyld :/ .. Stackar´n! Solen lyser så sött in genom fönstret, ska nog ta och gå ut en sväng med Theo i vagnen, har en svag känsla bara att det ser varmare ut ute inifrån än vad det egentligen är; you can´t fool me! :p - Sen ikväll ska jag sooola! Power up litegrann :) Inte solat på en hel vecka nu, inte känt för att göra någonting alls den senaste veckan, skumt.

Måste bara tillägga det att jag hatar den här bloggen mer och mer för varje dag som går med den. Man trycker på förhandsvisa för att se hur bilder och dylikt sitter, sen trycker man på fortsätt redigera, väl härinne igen trycker man på spara utkast för att man var nöjd med hur den ser ut, sen efter det ser man att halva inlägget är borta, för när man kommer tillbaka in hit igen så finns inte det nya du precis tittade på i förhandsvisningen. - KLYDDIGT? Jaa, men jag börjar tröttna på denna nu!

Man skulle spana in den där blogger.com eller vad den nu heter,
- den kanske funkar iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0