Ny bil och äntligen hemma!

Jahaa, då var man BMW-ägare da!

Känns faktiskt helt okej, bilen är jättefin och den går riktigt bra - automatare ;D Visst vart det en bra investering, lite plötslig men helt OK :)

Silvermetallic också, my favourite!

Nog tjatat om det, har precis kommit hem från jobbet - Theo nannar och M ska arbeta lite till innan han kommer hit och är social, fast då sover jag till 110% men han är här iallafall ;D

Imorgon har jag såkallad "delad tur" - jobbar först 7-11 och sedan går jag på igen 16-21, har planerat med älsklingen att vi ska åka in och handla lite på Burlöv Center under min "håla",

- like I haven´t done that a little bit too much lately ;D
Men det är aldrig fel med nya kläder :)

Fick höra den bästa kommentaren från en av våra vårdtagare ikväll;

Denne ropade till min arbetskollega
- "Du, kom in och hjälp henne här innan hon drar av mitt huvud!"

Första klassig demens men sicka härliga kommentarer dom kan lägga :D
Dagens lilla färgklick!

Dagens minus är att min absoluta favorit slutade idag + att min svengelsk-kollega från Irland ska vara borta i 6 veckor, how I´ll make it? Jag får försöka roa mig med min Afrika-homie :)

Ajaa, nu ska jag inte sitta här mer och dega, en stund framför TV´n och sen blir det faktiskt sängen, godnatt darlings!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0