Morrn!

Då var man uppe igen da 8-)

Sitter här med min kopp kaffe och funderar på hur f*n jag legat med min nacke inatt, den gör ont överallt :/ .. Börjar jobba om 40 minuter, M ska köra mig till jobb - tack hjärtat! :)

Annars hade jag inte suttit här nu, då hade jag varit iväg för länge sedan :p

Gick och la mig relativt tidigt igår så känner mig underbart utvilad idag! :) Är verkligen redo att möta denna dagen, jag tror nästan att jag är redo att möta PMS-tanten även om hon är på sitt allra värsta humör :D

Allt känns bra, förutom nacken dååra ;p

Men men, nu ska jag hiva i mig det sista i kaffemuggen och därefter väcka Lilleman, den sjusovaren :p Have a nice Day!

Grattis pappa din födelsedag
Vi tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0