Go´kväll

Efter ett flertal misslyckade försök att komma in i min favoritblogg på Metrobloggen så gav jag upp - i´m here instead!

Måste bara berätta att Hemliga Haggan är min absoluta favorit, hon får skriva om vad hon vill, bara hon formulerar det på sitt eget lilla vis, det är bara för sköön läsning!

Hon tänker som mig, skriver som mig - men hon är ändå inte mig, inte i det hon gör, men hade jag gjort som hon gör hade jag också beskrivit det så! :D

Ahh, underbart - sarkasm, ironi, humor, bad days good days - allt blandat i ett!

Du är en stjärna Sobrilsubban!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Your back!!

2008-08-12 @ 09:07:41
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0