Gääsp!

Kass uppdatering, fyy mig!

Men jag har faktiskt goda skäl - jag har varit på jobbet och jag har umgåtts med min familj ;D Fast nu börjar jag bli jättetrött - M springer och jagar mig med dammsugaren, hojtar något i stil med;

"Nu hjälper du till att städa!"

Jo morsning på dig med, och inte nog med det, vi ska ha gäster också! Kommer aldrig få gå och lägga mig |-)

Dagen idag började med 30 minuters rull-åkning till bussen, najs va? Ajaa, jag har funnit mitt transportmedel för ett tag. Sedan åkte jag lite i Dalby med, fett najs ;D

Ska åka imorgon också, snacka om att man väcker kroppen när man börjar tok-köra rullor halv 6 på morgonen :| Det var ett bryskt uppvaknande då men nu är jag helt slut.

Idag önskar jag att jag hade haft en stegräknare, kände mig som en ping-pong boll som bara studsade mellan allt och alla .. :S Men det är roligt när det är mycket att göra, dagen bara försvinner utan att man har en aning om vart! :p

Nu har M upptäckt att jag sitter vid datorn och slöar, aj aj, bäst jag går ut till honom.

By the way
Congrats Lump! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0