Dj Ironik

Aaa, jag hittade lite nya låtar inne på Voice hemsida, endel som jag tänkt ladda ner för längesedan men glömt det och sen endel helt (för mig) nya,

t.ex. Dj Ironik - Stay with me
Helt okej faktiskt.

Hittade en bild nu som Snaa tagit på mig, M och T härom kvällen.

Hade bara en liten stund innan haft diskussionen med svärmor om att Theo inte kan använda sin resesäng speciellt länge till, för den tål bara en viss vikt och med tanke på som han hoppar i den numera så är livslängden på den förkortad en aning.

Hade varit i köket och poppat popcorn till filmen och när jag kom in i vardagsrummet möttes jag av detta;


Tjaa, jag antar att den där sängen inte lär hålla mycket längre ;p
BTW!
The Voice startar
25 augusti @ Kanal 5

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hahaha..så sött! Bus i resesängen! Är inte din M lite för stor dock?? hehe..

2008-08-13 @ 12:52:20
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0