SORRY!

Jaa, det var inte min mening att komma hem och skriva en arg blogg, för en gångs skull inte hah! Råkade bara se på blogg.se-framsidan när jag skulle logga in att ytterligare en människa tyckte att den skulle ägna en stund av sitt (antagligen meningslösa) liv åt att tala om för alla att "Låta Engla vara"

- som sagt så är den kommentaren inte uppskattad av mig!

Ajaa, nog om det - nu är vi positiva, för det är jag faktiskt idag. Har varit en rolig kväll på jobbet + att jag fick komma hem en timme tidigare, thx Lump! :) Min älskade Theo var vaken när jag kom hem, överlycklig blev juh jaag och försökte snatta min underbara son ur sin fars armar - det gick inte direkt men till slut fick jag honom ;)

Krig på högsta nivå om vem som ska gosa med lilleman! :)

Imorgon är jag leedig, får se vad man ska hitta på, kanske svägerskan har tid med en kopp kaffe och lite gin & rummy ;p Ska posta ett klädpaket imorgon också, sa jag att jag fick bebis-kläderna sålda på Tradera? Helt sinnes, jag ville skänka bort kläderna och så fick man 400 spänn för dem - ahh som det kan bli ibland ;D

Nu är det TV´n och älsklingen som gäller, Lilleman är lagd och nannar stenhårt - vilket jag med ska göra om en liten stund. Godnatt på er alla glada människor :) - ni andra skiter jag i, lool.

image127

Självfallet får man ha en bild på Lilleman med :)

- Ska uppdatera er om min lilla kamera-terrorisering av Theo senare ;D


Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

ja, den där j*kla teorin!

2008-04-15 @ 22:37:44
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

nu äter jag naturdiet, det är inte uppskattat hos läkarna men jag måste få en kickstart! Så tills på söndag kör jag på det. På måndag fortsätter jag med att byta ut allt "vitt" till fullkorn, dvs bröd & pasta. Jag ska prova på bulgur också som ska vara väldigt nyttigt. Ska ha ungefär lika stor mängd mat vid varje måltid som mina knytnävar, alltså 2 nävar mat. Och ingen mat efter klockan 19, men en frukt eller dylikt går bra. Sen fortsätta hårdträna :)

2008-04-15 @ 22:42:23
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Elenore

Vilken söt kille!

2008-04-16 @ 08:29:12
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0