Hata Lunar!

- Varför lär man sig aldrig?

Varenda j*vla gång man öppnar den där skit-mongo-sidan så börjar datorn lagga sat*n! Jag har ingen speciell anledning till att gå in där, mest tidsfördriv - ett väldigt onödigt tidsfördriv. Lunar är inte kul, det är inte en sida man vill gå in på, men ändå gör jag det, säär?

Jag blir bara tvär och sur
av att gå in på den där dumma sidan, ni ser själva - och det är så här varenda jävla gång! Sidan laggar, den öppnar inte det man trycker på, man får huvudvärk för att det går så jäkla sakta, den sabbar för alla andra program man har igång, låtar hackar, sidor stängs ner mm mm.

Sen när man till slut tar sig själv i kragen och stänger av Lunarstorm,funkar allt annat - utan problem! Men ändå ska jag in där, det är precis som att bara för att det krånglar och cpar sig så måste jag in där, nej nu är det snart bud på att fet-blocka den här fucking adressen; http://lunarstorm.se

HAT! FUCK! BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0