GODMORGON!

- "och vilken god morgon detta är"

Har för mig att det är ett Disney-citat av något slag :p Men det är faktiskt en väldigt fin morgon, allt är tyst och lugnt, någonstans i ett träd utanför sitter det en fet duva och hoar - hungrig kanske? :p

Sen hörs självfallet kaffekokaren, den brusar och har sig - jag måste nog hälla ättika i den, det är väl det man gör? Är faktiskt ganska pigg idag :) Men gick juh och la mig tidigt igår - det var för att jag skulle upp nu som jag gjorde det - vaknade till 02:38 inatt och trodde att jag hade försovit mig ;)

Men nu ska jag gå och laga en flaska till lillkillen, Michael kör juh mig till jobb idag, *mwaah* - ibland har man det bara för bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0