"Du är helt off .."

- "Turn me on dåå!"

Hah, gammalt början-på-2000-talet-skämt! Men det var long time ago, orka ens minnas vad man gjorde då? Nej, men på tal om rubriken, jag känner mig faktiskt helt off nu! - Har jobbat hela veckan, idag är det fredag och sen är det helg - lite ledighet! :) Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag jobba om det finns timmar i helgen :p

I´m lööving it :) - att arbeta dååra. Har redan fått nya dagar jag ska jobba på, ska ringa om nya nu faktiskt. Förstår mig inte alls på människor som bara vill sitta hemma och få bidrag för allt de inte gör, eller springer på någon praktik 2 veckor och får ut en liten skit-summa för det. Ahh, det är skabbigt. Men alla människor är vi olika, det är bara att inse.

Just nu sitter jag och tittar på The Voice, skoja inte att jag har saknat det :/ .. Och min älskade lilla Theo, det är helt sjukt att vara utan honom 9 timmar om dagen! :( Men jag vet om att han är i goda händer så det lugnar en lite iallafall. Men jag är ändå glad för att jag får börja jobba extra redan nu så att jag inte är helt oförberedd till sommaren då jag går på en heltid.

Ajaa, nu blir det till att gå och duscha, så fort Theo har ätit upp sin frukost :)
Have a Nice - eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0