Dagens Middag!

- jaa ni allihop tjatar om Dagens Outfit, som jag inte bryr mig så värst mycket för ;D

Därför tänker jag skriva om dagens middag, för mat kan aldrig vara ute, alltid någon som är hungrig :D Inte för att jag har varit mitt gamla vanliga matvrak de senaste dagarna, eller veckorna har det kanske hunnit bli? :/ ..

Har ätit mina 2 knäckemakor imorse till frukost, sen har jag tänkt och funderat, men det har inte blivit mer. Så nu ska jag kompensera det med att äta en BAMSE-MIDDAG! :D

- hah, neej jag vet att man inte kan göra så!

Och det ska jag inte heller, men det blir en ordentlig middag iallafall, citron-bitare med potatis, gröna ärtor ofcourse - och sallad till det, mums - det vattnas lite i munnen på mig ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra helg :)

2008-04-18 @ 18:37:52
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0