att ta sig tid,

- detta ämnet debatterade jag häromdagen och nu ska jag ta ut det i praktiken!
 
Av en ren tillfällighet ligger jag nu i min säng och är totalt övertrött, som jag varit sedan jag steg ur sängen imorse. Disken är diskad, tvätten är upphängd, tänderna är borstade, barnen sover, allt är lugnt och stilla. Vaad hade passat utmärkt för en övertrött småbarnsmorsa att göra nuu,,?
 
Jaa jag vet vad jag tänkte, men sedan tänkte jag igen, och sedan tänkte jag om hela tanken! Detta är ett ypperligt tillfälle för mig att BLOGGA OFC! Huur kan man missa denna underbara chans? Och hur awesome är det att titta på insidan av ögonlocken när man vet om att man kan sitta och stirra in i den här skärmen istället!?
 
Underhållningen är aningen primitiv, det enda som håller mig vaken är mina fingerrörelser samt markeringen som ständigt flyttar sig desto mer mina fingrar ränner över tangentbordet.
 
Jag är, som ni antagligen (borde) har insett vid detta laget, snuskigt trött.
Därför blir det inga feta ord i detta inlägg, de är på minisemester, väntas åter imorgon!
 
Btw, idag cyklade Lilleman själv första gången! Milstolpe (!) superstoltmamma!
Meeen den historien drar jag en annan dag för er, g´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0