Mysfaktor.se

Mm, efter en heldag på jobbet, stirr i mataffären, halvfabrikat till kvällsmat, tvätt på tvättställningen, disk i diskhon, nyduschad, snortrött lilleman i sin säng samt en sambo som sover "middag" halvåtta på kvällen - när lugnet faller över det lilla huset, då passar denna donnan på att njuuta!

Sålänge allting håller sig lugnt tror jag nog att jag ska kunna hålla fingrarna borta ifrån alla måsten, atleast for tonight, och bara unna mig ett glas vitt framför dumburken. Sitter inne på min favorit-app; TV.nu och sållar mig igenom tidstablån, Kockarnas kamp kan väl vara en smula underhållande dock väljer mitt ekonomiska intresse Lyxfällan framför gubbshowen! :)

Likt många andra svenskar anser jag i detta fallet att det var bättre förr,
- miss you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0