Long time no seen,

Jag tror faktiskt att jag varit en sengångare i mitt tidigare liv för jag har då det där sega uppskjutarbeteendet kvar i mig! Jag får väl jobba på det, igen, för tiotusendeetthundratjugotolftegången.

Vad gör hon då? Dricker superbränt kaffe, planerar min insändning i psykologi B (det lät bra iallafall..) som ska vara inskickad innan dagen är slut, försöker samordna alla papper och paket som ska med Posten idag, roar en styck 4-åring och försöker passa två vilddjur - snacka om simultanförmåga haa?

Jaa, jag förstår faktiskt inte ens hur jag ska ha tid att skriva här men den som inte har tid får bannemig ta sig tid, right!? Förhoppningsvis kommer det fler uppdateringar, ginis2012 har genomgått en del uppdateringar sedan sist and I will share it when i got the stick out of my ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0