The day after tomorrow,

- då ska jag jobba!
Überviktig händelse, right?

Har ni någon gång provat att sätta ¨ på bokstäverna..? Fungerar dock enbart på vokalerna; ë ä ö ï ÿ ü - och med tanke på att alla våra vokaler i princip ser likadana ut, förutom prickar och så, att det blir inte speciellt skoj, egentligen.

Jag har aldrig påstått att jag är svår-road haaa? =)

Nog om det! Ikväll är det jobb igen, imorgon SKA jag till skolan, prov snart juh.. Have to study! Kommer väl drabbas av akut hjärnsvikt igen (?!) Har inte riktigt kommit på hur jag ska lösa prov-dagen heller, lär bli tvungen att ha provet efter natt-passet då jag är för envis för att boka om någon av tiderna =)

Ska strax tuttla med Lilleman till sin faster, blir kusinbus tills M kommer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0